Ahad, 19 Jun 2011

MONAVIE MALAYSIA


Selamat Datang ke Jusmonavie.........

  
Rubanmonvie  membekalkan produk-produk dari sebuah syarikat bernama MONAVIE

Jus MONAVIE merupakan jus campuran buah-buahan untuk membantu anda mengekalkan cara hidup sihat dengan lebih aktif. Kandungannya telah disahkan oleh pakar pakar antarabangsa yang mempunyai unsur unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh merangsang penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit.
Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan-bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita. MONAVIE membekalkan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain, untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.



                                MONAVIE
                                    Ibu Pejabat di Utah
- MONAVIE ditubuhkan pada Januari 2005 di Amerika Syarikat
- Ibu pejabat terletak di Salt Lake City, Utah, Amerika Syarikat
- MONAVIE mempunyai potensi pasaran yang global, dan sedang berkembang ke seluruh dunia.
- Malaysia merupakan negara ke-16 memasuki pasaran MONAVIE dan berada dalam kalangan 4 buah negara yang paling pantas berkembang selepas USA, Kanada dan Jepun.
- Antara negara yang sudah mempunyai pasaran MONAVIE adalah seperti Australia, United Kingdom, Singapura, Brazil, New Zealand, Taiwan, Korea, Jepun, Hong Kong, Brunei, Indonesia dan Poland.
- Untuk maklumat lebih lanjut boleh layari www.monavie.com


                       MONAVIE Malaysia
                                   Ibu Pejabat di Bangsar

MONAVIE Malaysia Sdn Bhd (854287-H) (AJL931796) telah ditubuhkan pada 16 april 2010 dan dirasmikan pada 17 April 2010 di Sunway Convention Centre, Bundar Sunway, Selangor.
Ibu pejabat MONAVIE Malaysia terletak di Menara UOA Bangsar, No. 5, Jalan Bangsar Utama 1, 59000 Kuala Lumpur. Untuk maklumat mengenai Monavie Malaysia boleh layari www.monavie.com


                     Tawaran Produk

Produk MONAVIE terdiri daripada 2 kategori iaitu gel dan jus. Monavie mempunyai 4 jenis jus, iaitu MONAVIE Original, MONAVIE Pulse, MONAVIE Active dan MONAVIE (M)mun. Sama seperti jus, monavie gel mempunyai nama yang sama.
Monavie jus yang telah memasuki pasaran Malaysia hanyalah Monavie Original dan Monavie Pulse. Manakala Monavie Active, masih lagi terdapat dalam pasaran Singapura. Begitu juga gel active masih lagi dijual di pasaran Singapura. Dalam masa beberapa bulan lagi monavie active akan memasuki pasaran Malaysia.


                       MONAVIE Original

MONAVIE Original mengandungi jus Acai yang dicampur dengan 18 jenis buah yang penuh khasiat, iaitu anggur putih, epal, acerola, aronia, anggur unggu, kranberi, buah passion, prun, kiwi, blueberi, wolfberi (buah goji), laici, buah delima, camu camu, buah lai, pisang, dan bilberi.
Antara khasiat utama MONAVIE Original adalah :

• Merangsang kesihatan secara umum dan panjang umur
• Melindungi badan anda pada tahap sel yang baik
• Melawan kesan kerosakan oksidatif dan penuaan
• Memberikan antioksidan yang efektif dan perlindungan dari radikal bebas
• Menyediakan khasiat nutrisi untuk semua peringkat umur
• Hanya 120 ml Jus MONAVIE Original membekalkan antioksidan yang menyamai lebih kurang 13hidangan buah-buahan biasa dan sayur-sayuran.
• Sesuai untuk diet yang seimbang


MONAVIE Original sesuai digunakan untuk merawat diabetis, migrain, kanser, sungugut, dan penyakit kulit. Ia boleh diminum oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak dan perempuan yang mengandung. Ia juga boleh membantu tumbesaran anak-anak.



                      MONAVIE Pulse


MONAVIE Pulse mengandungi jus Acai yang dicampur dengan 18 jenis buah yang penuh khasiat, iaitu epal, acerola, aronia, kranberi, blueberi, buah delima, camu camu, bilberi, anggur Concord, nanas, prickly pear, elderberi, yumberi, blackberi, cheri, raspberi, strawberi, dan cupuacu. .
Antara khasiat utama MONAVIE Pulse adalah :

• Menurunkan kadar kolesterol secara semulajadi
• Melindungi jantung dan sistem kardiovaskular
• Membantu mengekalkan level kolesterol yang baik
• Melawan kerosakan oksidatif dan penuaan
• Memberi kesihatan jantung yang sihat dari plant sterois dari tumbuhan, resveratrol dan asid lemak Omega 3
• Diformulakan secara saintifik dengan jantung sebagai sasaran
• Sumber antioksidan yang hebat .

MONAVIE Pulse amat baik untuk kesihatan jantung. Ia sesuai digunakan untuk merawat sakit jantung, darah tinggi, kanser, gout, diabetis, dan strok. Ia boleh diminum oleh semua peringkat umur.


Satu botol Jus MONAVIE bersamaan 750 ml.
Amalkan 30 ml (6 sudu besar) sekali minum. Perbanyakkan kekerapan dalam sehari untuk kesan yang lebih cepat.


Testimoni


                                                                                

DIABETES – Saya berumur 50 tahun, telah mengalami masalah Diabetes selama 26 tahun. Saya mengambil jus Monavie satu cup (30ml), 3 kali sehari. Ajaibnya, selepas pembedahan kali ini, saya merasa sakit dan pendarahan berlaku. Jadi saya bertanya kepada doktor dan pakar bedah apa yang berlaku. Saya cakap saya rasa sakit dan berdarah. Saya tanya jika ada komplikasi yang berlaku. Tetapi doktor beritahu, saya yang ianya adalah bonus untuk saya, suatu keajaiban. Sistem saraf saya telah kembali pulih.



                                                         PUAN MAIMUN BT HAIDAR
BISA KAKI – Saya berumur 60 tahun. Saya diperkenalkan kepada jus Monavie oleh kawan saya yang juga Upline saya. Pada mulanya kaki saya berasa sakit dan bisa-bisa. Bila saya bangun tidur saya tak boleh jalan. Selepas satu minggu saya minum jus Monavie ni sakit kaki saya hilang dan bila bangun tidur nak berjalan pun dah tak payah pegang dinding atau katil. Nak naik tangga pun takda masalah. Sekarang saya dah boleh berjalan dengan baik. 

                                       EN Y S GAN, Pulau Pinang

MASALAH SEMBELIT DAN BUASIR – Pesakit buasir dan sembelit selama 2 tahun. Selalu terpaksa makan 1 kotak ubat doktor dari klinik jika masalah buasir terjadi. Selepas menjadi pengguna jus Monavie tetap selama 4 bulan, masalah buasir atau sembelit tidak pernah berlaku lagi.




Jaminan Halal
Produk MONAVIE telah mendapat pengesahan halal oleh The Islamic Food and Nutricion Council of Amerika (IFANCA) dan diiktiraf oleh JAKIM.







                                                       




PENGIKTIRAFAN DARI PAKAR PERUBATAN DAN PEMAKANAN




Dr. Nicholas Perricone, MD, FACN,
adalah dermatologist yang diiktiraf oleh badan klinikal dan kajian dermatologist dan CEO kepada syarikat NV Perricone MD, Ltd, syarikat pembuatan dan peruncit barangan penjagaan untuk kulit dan makanan kesihatan. Beliau dalam bukunya menggambarkan MonaVie sebagai makanan paling berkhasiat dan bertenaga di dunia. Pati buah bertenaga paling sempurna dan semulajadi.

 
Dr. Penny Kris-Etherton, PhD, RD,
 bertugas di fakulti Pennsylvania State University sejak 1979, dan telah dilantik sebagai Distinguished Professor of Nutrition di Pennsylvania State University sejak 1996. Beliau berkata,"Saya berasa bangga menjadi sebahagian daripada MonaVie Scientific Advisory Board. Saya percaya MonaVie telah dan akan terus berusaha untuk menetapkan sasaran dalam industri minuman kesihatan di dalam mempromosikan kesihatan dan kesejahteraan di kalangan komuniti di seluruh dunia."

Dr. Alex Schauss, PhD, FACN, 
telah bertugas sebagai ketua saintis di Natural and Medicinal Products Division of AIBMR Life Sciences, Inc., in Puyallup, Washington, selama 27 tahun. Beliau adalah Adjunct Research Professor of Botanical Medicine di National College of Naturopathic Medicine di Portland, Oregon. Beliau berkata,"Pengalaman selama lebih 30 tahun dalam bidang nutrisi, membuatkan saya sangat menghargai kelebihan yang nyata dari segi nutrisi yang dijumpai dalam buah acai berri. Saya berharap untuk berkongsi maklumat yang akan ditemui di masa hadapan melalui apa yang kita akan pelajari tentang acai berri dan bagaimana jus MonaVie boleh memberi manfaat kepada orang ramai."




Dr. Nathan D. Wong, PhD, M.P.H.,
 adalah Profesor and Pengarah Heart Disease Prevention Program, Division of Cardiology, Department of Medicine, School of Medicine dari University of California. Beliau berkata, "Saya berasa kagum dengan komitmen yang diberikan oleh MonaVie dalam mencipta produk yang sangat bermanfaat yang mengandungi bahan-bahan yang disokong oleh sains. Masa hadapan MonaVie adalah cerah, dan saya berasa bangga untuk menjadi sebahagian daripadanya.


PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA MONAVIE.....

Monavie baru memasuki pasaran malaysia pada April 2010. Peluang anda semua untuk menjadi perintis perniagaan monavie ini terbuka luas dan digabungkan dengan produk yang amat hebat. Saya akan dedahkan satu RAHSIA cara mengembangkan perniagaan MONAVIE secara online. Rahsia ini akan saya dedahkan melalui satu sistem online yang tak pernah anda terfikir sebelum ini. Jika anda faham dan dapat apply apa yang saya ajar disini, perniagaan Monavie anda akan berkembang dengan pesat sekali. Mungkin dalam masa kurang dari 6 bulan sahaja, anda sudah berjaya mencapai pendapatan yang anda idamkan.


Kenapa Anda Perlu Bersama Monavie?Ini adalah kerana monavie adalah sebuah syarikat yang bertaraf Multi-Billion. Jadi sudah pasti syarikat ini kukuh dan mampu membayar bonus untuk semua pengedar-pengedarnya. Monavie juga telah mendapat pengiktirafan dari
Majalah Inc 500 sebagai syarikat yang paling pantas berkembang. Dengan lebih 27 juta syarikat berdaftar di Amerika Syarikat, Inc 500 menyenaraikan Monavie di tempat pertama dalam Kategori Makanan & Minuman dan ditempat ke-31 dalam kategori pendapatan.










PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA MONAVIE
Bagi anda yang berminat untuk menjadi pengedar MonaVie secara part time atau full time sila hubungi saya untuk keterangan lanjut. MonaVie baru 1 tahun dilancarkan di Malaysia tetapi telah melahirkan ramai pengedar part time yang mempunyai pendapatan 4 angka sebulan.

PERINGATAN
Jus MONAVIE bukan ubat, tetapi jus buah-buahan yang berkhaisat.
Pengambilan jus secara berlebihan TIDAK akan mendatangkan masalah melainkan sekiranya ada alahan.
Sekiranya penyakit berlanjutan, sila rujuk pada pakar kesihatan atau doktor.
Untuk tempahan, sila hubungi:

 

RUBAN
0178820901

web:

 
 
 











 









 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan